Minun jouluni muodostui hyvin erilaiseksi, kuin alunperin oli suunnitteilla ja kuvatkaan eivät kovin jouluisia ole. Mielenkiintoa tästä viikonlopusta ja viimeisestä viikosta ei kuitenkaan ole puuttunut - päinvastoin. Vaikka tällä kertaa vietänkin joulua kaksin haukun kanssa, koska päänsärkyjen vuoksi en jaksanut reissuun lähteä, niin tekemistä silti riittää... Toivottavasti saan ukkokullan pyhien aikana kotiin, kun itse en päässytkään hänen luokseen.

Tässä tämän viikon ainoa "kuurakuva". Tänään taas on märkää ja kuraista, kuten niin monena viime päivänä on ollut. Lämmintä tänään on ollut liki +5 astetta.

Isäntä jätti lähteissään lahjan minulle, että ottaisin sen mukaan kun menen perässä. Nyt siitä oli se hyöty, että voin sitten avata sen tänä iltana täällä kotona.

Maisema kertoo omaa kieltään tämän vuoden jouluaattokelistä. Iltapäivällä kävimme haukun kanssa pikkuisella metsäkävelyllä.

Minun jouluviikkoni on kulunut - ja kuluu edelleen leffojen ja kirjan parissa. Olen nyt katsonut kahdesti kaikki Twilight Saga -leffat ja ostin itselleni joululahjaksi seuraavan kirjan sarjasta. Muut osat tulevat tilattuna vähän myöhemmin.

Olen nyt kahlannut tuosta 756 -sivuisesta pokkarista yli puolet ja loput aion ahmia heti, kun pää sen sallii. Ehkä jo tänä iltana.


HYVÄÄ JOULUA!