Periferialife-blogista löytyi tämä hauska haaste.

MITÄ MINULLA EI OLE...

1. Minulla ei ole lapsia. Sukuhaarani osuus päättyy näillä näkymin ja jo mitä todennäköisimmin minuun.

2. Minulla ei ole omaa kotia (kuten monella on syntymäkoti, jonka vanhemmat omistavat tai jonka ovat itse hankkineet jossain elämänvaiheessa perheen perustamisen aikana). En ole oikein kotoisin mistään. Ehkä vielä joskus... ;D

3. Minulla ei ole omaa autoa. Myin sen pois kymmenisen vuotta sitten tarpeettomana. Kaupungissa en juurikaan sitä tarvitse. Se on enempi haitta, kuin hyöty ja turha kustannuserä.

4. Minulla ei ole sisaruksia. Niitä joskus kaipasin varsinkin nuorempana.

5. Minulla ei ole aviomiestä. En ole koskaan ollut naimisissa. Kahdesti kihloissa kuitenkin ja saman verran löytyy ex-avokkejakin. Ehkä kolmas kerta toden sanoo?! ;D

6. Minulla ei ole digijärkkäriä, jota niin suuresti edelleen himoitsen.

7. Minulla ei ole sydänsuruja juuri nyt. Niitä on ollut elämässä yllinkyllin joten olen tällä hetkellä kiitollinen siitä mitä MINULLA ON!

 

Kuulostinpa oikealta erakolta, lukiessani lävitse, mitä minulta puuttuu! ;D

 

Sinä, joka et ole vielä vastannut tähän haasteeseen, nappaa mukaasi ja jätä vaikkapa viesti kommentteihin omasta vastauksestasi, niin käyn kurkkimassa mitä juuri sinulta vielä puuttuu.