Tämä "inka-intiaani" ei kestä tällaista kylmyyttä. Alla olevat asteet ei tietysti normaalisti ole vielä mikään maailmanloppu, mutta täällä merkitseekin enemmän tuo "Tuntuu kuin" -kohta!!

perjantai, 18. joulukuu 2009
Tämä "inka-intiaani" ei kestä tällaista kylmyyttä. Alla olevat asteet ei tietysti normaalisti ole vielä mikään maailmanloppu, mutta täällä merkitseekin enemmän tuo "Tuntuu kuin" -kohta!!

Tämä blogi jää historiaan ja uuden blogini arkistoineen voit löytää osoitteesta studiotee.fi
Kommentit