03.05.2009

Harmitti, kun kerrankin LOITONNUS olisi ollut tarpeen, eikä saanut koko kehrää mahtumaan kuvaan millään. 
sunnuntai, 3. toukokuu 2009
03.05.2009

Harmitti, kun kerrankin LOITONNUS olisi ollut tarpeen, eikä saanut koko kehrää mahtumaan kuvaan millään. 
Tämä blogi jää historiaan ja uuden blogini arkistoineen voit löytää osoitteesta studiotee.fi
Kommentit