Minä, joka en juurikaan "astu laivaan", kävin kahtena iltana peräkkäin satamassa ja kuvasin ensimmäisenä iltana juuri lähtevän- ja toisena iltana juuri tulleen Silja Europan.


lauantai, 23. lokakuu 2010
Minä, joka en juurikaan "astu laivaan", kävin kahtena iltana peräkkäin satamassa ja kuvasin ensimmäisenä iltana juuri lähtevän- ja toisena iltana juuri tulleen Silja Europan.


Tämä blogi jää historiaan ja uuden blogini arkistoineen voit löytää osoitteesta studiotee.fi
Kommentit