Pientä ruoansulatus lenkkiä ei voinut välttää, joten nappasin kameran mukaan lenkille ja myllersin pitkin ojanpohjia päivällä jonkin aikaa. Saalis näytti tältä...







torstai, 25. joulukuu 2008






Tämä blogi jää historiaan ja uuden blogini arkistoineen voit löytää osoitteesta studiotee.fi
Kommentit