"Mun koti ei oo täällä"! Nuo sanat tuli yhtäkkiä mieleen tänä aamuna bussipysäkillä. Kun käännyin katsomaan taakseni, edessäni oli tämä teksti.

Kotiin tullessani eteeni alkoi ilmestyä kaikenlaista menneistä ajoista muistuttavaa, kuten niin suuresti rakastamani espanjankielisen maailman artistit. Palabras! Sanoja! Las Palabras de Amor --> Rakkauden sanat... Niitä juuri on espanjankieliset kappaleet täynnä. Upposin täysin youtuben maailmoihin ja kahlasin läpi kymmeniä ihania suosikkibiisejäni ja esiintyjiäni. Fiilistelin oikein kunnolla. (Tulokset näkyvät pitkänä listana facebookin profiilissani) :)

Eilen kirjoitin, että minulla on ongelma. Ehkä tässä työstetään juuri sitä ongelmaa. En tiedä! Oli kuinka tahansa, päädyin siihen, että ei kannata yrittää väkisin keksiä, miten ongelma ratkaistaan, vaan annetaan alitajunnan jälleen kerran tehdä työnsä kaikessa hiljaisuudessa. Ehkä se tuo ratkaisun ajallaan, kuten niin monta kertaa aikaisemminkin on käynyt.

Amar es lo que quiero

Vivir tras la opresion del egoismo
de veras no es vivir
vivir sin ilusion ante el destino
de nuestro caminar
vivir entre fronteras
con la ley de un dios,cual sea
para mi eso no es vivir
sentir que hay horizontes
conquistar tus emociones
y cantarlas para ti
escuchar tu palpitar
y descubrir un nuevo porvenir
por siempre asi

Me ahogo en la verdad
desnudo un sentimiento
y abro mi corazon ante esta herida
amar es lo que quiero
me ahoga esta verdad
si sientes lo que siento
y abre tu corazon cura la herida
amar es el remedio

Vivir bajo un incierto paraiso
de veras no es vivir
la fuerza de expresar mis sentimientos
lo encuentro siempre en ti
no entiendo que haya vidas
maltratadas por cualquiera
y no puedan decidir
no entiendo el interes
por separar nuestras ideas
que nos mientan por mentir
quiro escuchar tu palpitar
y descubrir un nuevo porvenir
por ti y por mi

Me ahogo en la verdad
desnudo un sentimiento
y abro mi corazon ante esta herida
amar es lo que quiero
me ahoga esta verdad
si sientes lo que siento
y abre tu corazon cura la herida
amar es el remedio

Me ahoga esta verdad
si sientes lo que siento
y abre tu corazon cura la herida
amar es el remedio

Me ahogo en la verdad
desnudo un sentimiento
y abro mi corazon ante esta herida
amar es lo que quiero
me ahoga esta verdad
si sientes lo que siento
y abre tu corazon cura la herida
amar es el remedio

Vivir tras la opresion del egoismo
de veras no es vivir