Vaikka kesä on mielestäni ehdottomasti paras vuodenaika, niin syksyn kuulaat, aurinkoiset päivät ovat parhaimpia aikoja kävellä töistä kotiin - mieluiten kameran kanssa.








keskiviikko, 6. lokakuu 2010
Vaikka kesä on mielestäni ehdottomasti paras vuodenaika, niin syksyn kuulaat, aurinkoiset päivät ovat parhaimpia aikoja kävellä töistä kotiin - mieluiten kameran kanssa.








Tämä blogi jää historiaan ja uuden blogini arkistoineen voit löytää osoitteesta studiotee.fi
Kommentit