Tänään näyttää täälläkin taas talvelta.

Lumidonitsi! Tämä ei kai lihota?! :)

perjantai, 23. tammikuu 2009
Tänään näyttää täälläkin taas talvelta.

Lumidonitsi! Tämä ei kai lihota?! :)

Tämä blogi jää historiaan ja uuden blogini arkistoineen voit löytää osoitteesta studiotee.fi
Kommentit